Whiskey lullaby

Charlie och jag har en hemmadag idag. Orkade inte iväg i morse, det ordnar sig alltid tror jag :) Vi började med att åka till Willys för brödet var slut. Vi åt varsin korv innan vi påbörjade shoppingen och en äldre dam sa att Charlie var duktig, det värmer i mamma-hjärtat det :) Bostadsbidraget kommer först imorgon så idag blev det bara bröd, pålägg, smör o blöjor, resten får jag ta imorgon :) Nu ska ni vara lugna, vi har så vi klarar oss, finns både korv, köttfärs, köttbullar o bacon i frysen :)

Jag är på en nya arena i livet, en spelplan jag inte sett tidigare och jag vet inte vilket drag som är det bästa. Det är lite skräckblandad förtjusning jag ser fram emot vad som händer i livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0