Starkare - Sara Löfgren

Ensam är inte stark, vilken jäkla tur att jag inte är ensam då! Och just idag är jag stark, när jag äntligen fått bukt på känslorna. Jag är inte ens arg på er, bara jävligt besviken och det är ta mig tusan värre, för det innebär att ni inte ens är värda min ilska. Detta är det största sveket jag varit med om från en vän, trodde aldrig det om DIG av alla människor. Jag gör jäkligt många fel, och jag har nog lägre gränser än många andra, men inte ens jag skulle göra så, det säger jävligt mkt. Ni är inga fjortonåringar som är fulla av hormoner, det hade åtminstonde kunnat förklara något.

Men nu är jag fast besluten, jag ska ha vad som är mitt, och då menar jag inga männsikor. Sambo-lagen, min bästa vän! INGEN trampar så på mig som NI TVÅ gjort, den ena sedan andra juli. Det är slut nu, jag är värd bättre än så.

Om två veckor skulle vi gifta oss. När det är så jävla färskt, hur kan man kalla sig en vän och göra som du gjort? Det var ingen liten flört, vi skulle gifta oss!!! Det värsta är ju att ingen av er fattar att det är fel. Du är inte den Peter jag blev kär i, och du är inte den vännen jag trodde jag hade.

Du har sårat mig mera än du tycks förstå
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så
Och du som tror på karma, och kallar dig lärd
Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd

Nej du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu

Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Oh, oh ,oh

Kommentarer
Postat av: T

Jag kan bara till fullo hålla med dig. Speciellt efter att blivit lovad från båda håll att någonting sånt aldrig ens skulle vara möjligt. Själv fick jag förklaringen till att börja med bli kastad skuld på för att B&G ställt upp på mig när jag fråga, som att det vore en ursäkt för honom att göra så.



Besvikelsen över dom båda är ett faktum, men i mitt fall är det väl karma. I ditt fall har jag ingen aning. Jag vet inte om att du förtjänar något sånt här.

2011-09-17 @ 14:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0