Narnia

Jag fullkomligt ÄLSKAR att vi ska läsa så mycket skönlitteratur i den här kursen. Jag känner väldigt sällan att jag har tiden till det. Antingen är det kurslitteratur som ska läsas (usch och blä för den) eller Charlies barnböcker (dessa kan vara roande ibland, men jaaa :P).

Nu har jag läst Narnia - Häxan och lejonet som är andra boken i serien men den första han skrev (ungefär lika logiskt som ordningen Star Wars filmerna kom ut i). Saken är den att jag alltid velat läsa dessa böcker, min pappa köpte dem nästan till mig för typ 12 år sedan. Varför det aldrig blev av minns jag inte, men så är fallet i alla fall. Idag kan jag säga att jag är glad för det faktiskt. I den åldern hade jag inte uppskattat dem som jag gör nu. Eller att säga dem är fel för jag har ju bara läst en än så länge, men de andra ska inhandlas. Sååå, två av femton böcker lästa, nästa blir väl imorgon eller nått :P Gött gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0