Leaving home

Står fortfarande kvar på den nya spelplanen men jag får ingen översikt för det ligger chanskort överallt. Ständigt kommer nya utmaningar och förstör. jag behöver sätta mig ned och fundera på VAD jag är arg över på VEM och vad jag faktiskt kan vara arg på. Vissa saker har jag ju faktiskt inte rätt att vara arg på. Sen måste jag fundera på vilka delar av ilskan som egentligen inte är ilska. Jag är en sån som döljer att jag är ledsen och sårad med ilska.
Det är mitt jobb framöver :) Sortera bland alla mina känslor. Inser också att jag har fler läsare när jag är sårad än när jag börjar komma på rätt köl :P Hade runt 45-50 besökare om dagen de värsta dagarna, igår var det nere på 25 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0