Lars Winnerbäck - Du som reser mig

dessa kvällar skulle jag gärna byta bort. Jag älskar Charlie av hela mitt hjärta, men att natta honom är ett helvete. Idéerna är slut också för den delen... Det känns som det blir bättre ibland och sen blir det dåligt igen och jag måste försöka ta reda när det är bra och när det är dåligt och vad det kan bero på...

Gud ger aldrig en person mer än den klarar av. Då måste jag ju vara ganska stark egentligen? Det enda som är en nackdel för mig är att så fort en sak går emot mig så minns jag ALLT som gått emot mig och blir på så sätt väldigt ledsen för saker som egentligen inte hör hit. Om jag bara kunde släppa det förflutna skulle jag må mkt bättre tror jag. Men ja, det är väldigt mkt att bearbeta ändå.

Ja, jag är nog bitter, men med viss rätt ändå hoppas jag. Förlåt för att jag inte låser bloggen, för att jag inte censurerar mina känslor. Men ja, så fungerar jag. Det går ju bra att låta bli o läsa också. Förlåt för att jag reste mig efter flera år som dörrmatta.

Kommentarer
Postat av: Baso

Tycker du är jävligt stark ja och det är bra att du kan stå för vad du skriver. Verkar som att alla inte kan det när dom konstant ska låsa sina bloggar.

2011-09-23 @ 10:24:31
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0