Jag saknar dig

Bryter av för en gångs skull och skriver istället en filmtitel som rubrik istället för låttitel (nu vet ni att det är låttitlar jag haft som rubrik om ni inte visste det innan :) )

Igår var jag hem till en kompis och såg just "Jag saknar dig", innan hade jag hört att den var bra men att skådespelarna kan ifrågasättas. Jag måste hålla med faktiskt. En otroligt bra film med en bra story och bra filmmusik, men skådespelarna kan som sagt ifrågasättas. Men det till trots så är den helt värd att se.

För er som inte ens läst om den så handlar den om ett tvillingpar där den ena dör. Jag kan säga som så att tårarna var nära, även om Marcus inte var min tvilling så kändes det så mycket igen. Men totalt sevärd. Och gå in på sportify och sök på "jag saknar dig" så kommer filmmusiken upp också :) "jag saknar dig" och "Turn the tide (Cilla Turns)" är de bästa :)

Den får 3,5 isglassar av 5 möjliga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0