It's my life

Giia har planerat mitt liv. Först kom hon fram till att jag ska regga mig på en sida där man kan dejta amerikanska soldater. Då jag tyckte det var liiite långt att pedla till USA fram o tillbaka med Charlie varannan helg föreslog hon istället Stockholm, hon skulle t.o.m fixa extrajobb åt mig. Men kruxet var ju att Giia inom fem år ska flytta till Karlstad så då ville jag inte vara kvar i Sthlm då heller. Så då skulle vi helt plötsligt bli kombos (det skulle vi vara redan innan för jag och Charlie skulle sova på hennes inglasade bankong i huvudstaden) i en villa på Strand och använda båt som färdmedel till och från jobbet. Nja, jag vet inte riktigt jag ;P håller mig nog här i Karlstad, alternativt kan jag tänka mig Örebro ;)

Kommentarer
Postat av: Giia

PARTYPOOOOPER!

2011-09-19 @ 22:21:57
URL: http://idagabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0