In The Club

Det som inte dödar det härdar har jag hört. Efter den här sommaren kommer jag vara jävligt stark. Känner mig redan jävligt mkt starkare än för ett år sedan, vilket ju är toppen. Har äntligen börjat älska mig själv igen, det har jag nog aldrig riktigt gjort. Och jag vet att jag är värd något. Det var också ett tag sedan. Jag är värd att vara lycklig och jag är värd vänner som man kan lita på. Är trött på de som vänder kappan efter vinden. Och ännu tröttare på de som sitter o snackar skit, nästa gång kan ni ju åtminstonde komma med något som är sant. Att jag skulle ta ut pengar på ICA kortet för att äta på donken, vad är det för jävla skitsnack?

Ingen är perfekt, och jag säger heller inte att jag är det. Jag är nog inte ens nära, men jag är åtminstonde mig själv. Har lärt mig att det är jävligt svårt att hitta någon att lita på, vilket gör det svårt för mig att kunna släppa nya in på livet. Då är det en jävla tur att jag redan har flera stycken jag kan lita på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0