E de fel på mig?

Hemma från skolan nu, satt bara till ca 11 och sen tog jag ettan till Violgatan och tog en liten promenad i solskenet :) Så slapp jag byta buss vid centrum :) Senare idag blir jag barnledig och det ska väl bli skönt antar jag. Kan jag ägna morgondagen åt att städa, och att packa inför mässan/träffen som är lördag och söndag :)

jag går vidare nu, det är inte jag som har förlorat. Jag ska också leva mitt liv som jag vill och göra vad jag mår bra av. Jag tänker inte anpassa mig efter någon annan än Charlie. Det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot vad livet kastar mot mig, det är ju svårt att tro att det ska bli värre liksom.

ska snart ned till Orrholmen och hämta hem min lilla prins, han är det viktigaste i mitt liv och kommer alltid att vara. Nu ska jag vara stark och gå med huvudet högt. Sluta älta, börja leva är mitt nya motto. Får se hur lång tid det tar innan jag följer det, men jag börjar nu! Varför gräva ned sig i ilska och ledsamhet när man kan vara glad istället. Det finns så mycket jag har, varför vara ledsen över det jag inte har?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0