Det ska vara gött att leva

Så många runt omkring säger att det är gött att vara singel, jag har aldrig riktigt förstått. Kanske för att jag så jävla sällan är det. Jag brukar säga att jag hoppat från famn till famn, det slutar sällan bra kan jag säga. Jag har aldrig bearbetat riktigt, och nu har jag haft tiden att göra det. Vad gjorde jag då? Jo jag förträngde. Allt var toppen, sen kom bakslaget. Det var inte toppen, jag inbillade mig det. Jag mådde riktigt dåligt där ett tag, har väl egentligen gjort det ända fram tills nu, men jag har aldrig erkänt det för någon, inklusive mig själv.

Men NU mår jag bättre, kanske inte bra riktigt ännu, men bättre för var dag som går. Egentligen är det jävligt skönt att bara fokusera på sig själv och göra vad man själv vill utan att behöva "be om lov". Nu var P aldrig omöjlig, men ändå. Jag gör vad jag vill när jag vill så länge Charlie inte hamnar i kläm.

Jag kan inte säga att jag trivs som singel och skulle vilja vara det för resten av mitt liv, men ja, jag vantrivs inte längre i alla fall. Och tur är väl det, för det är svårare att hitta någon nu än det var för fem år sedan. Jag menar, nu ska jag försöka hitta någon som klarar av att jag har barn.

Sökes: Kille, minst 180 cm lång, tål pälsdjur och klarar av barn. Det är bara att kommentera ;) Jag kan tänka mig att rucka på längden, men då ska du va speciell ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0