Brolle Jr - Playing with fire

Så, nu har man tvättat då. Äntligen som Gert Fylking är känd för att säga. Lite jobbigt att sysselsätta Charlie i tvättstugan så det får bli en egen tvättmaskin. Finns en för 2000 på Elgiganten, tänkte önska mig bidrag till den i julklapp o födelsedagspresent så får man väl lägga till några kronor själv sen. Skulle vara värt det känner jag. Skulle fortfarande vara noga med att enbart köra fulla maskiner, men just att inte behöva springa fram och tillbaka till tvättstugan hela tiden. Och sen ta kanske en maskin var tredje dag istället för tre en dag osv. Vore great det ;D De e ju så snäla på tvättstiderna här också. Man har fyra timmar på sig, vilket i princip innebär att du hinner med att tvätta två maskiner och tumla dem, alternativt hänga upp dem. Du hinner inte mer än så utan att behöva hänga massa tvätt i lägenheten.
Nu ska jag gosa med min prins :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0