Bergvik

När jag hämtade Charlie idag så åkte vi till Bergvik. Det är nämligen ganska kallt på morgonen när vi går till bussen och jag känner att JAG vill ha vantar på mig, då antar jag att även Charlie fryser, så vi skulle köpa vantar. Men vi började med att gå in på ICA maxi, Charlie fick välja mellan Bilar "1½", den heter något med Bärgarns eller en bok om alla karaktärerna i bilar. Han valde boken. Bra grabb! Slapp jag känna mig tvungen att köpa dvd-spelare ;D

Sen gick vi till H&M o köpte mössa och vantar. Charlie fick välja mellan Bilar och Musse Pigg, han valde Musse. Det gjorde han rätt i för den var finare tyckte jag :D Sen köpte jag ett par skor innan vi gick och åt lite :) Efter vi ätit ville Charlie inte hem så vi gick och kollade på TV. Jag har hittat den jag vill ha i mitt vardagsrum :P En 46 tums Philips med full HD, LED och inspelning via USB. Något som också är bra är att den är inte svart ;D Tycker inte om Svart när det gäller inredning :P Tyvärr dröjjer det nog innan jag har råd med den, åtta tusen kostar den. Men ska jag ha billigare får jag antingen gå ned i storlek eller i kvalité. Och jag vill inte ha en mindre TV för då kommer jag bara vilja köpa en ny fortare och jag vill inte ha sämre kvalité för det är ganska viktigt.

Men nu är vi hemma igen :) Och imorgon åker Charlie till sin pappa, kommer sakna honom men jag vet att Charlie ser fram emot det, det är det viktigaste <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0