7 days and 7 nights

Jag har precis testat förra årets overall på Charlie och inser att det t.o.m finns växtmån på den. Det tycker jag ju självklart är bra, 1000 spänn mindre att spendera (eller ja, 500 för mig men ja ni fattar). Men det får mig ju att börja fundera, hur jäkla stor var den egentligen inte förra året? Stackarn som fick gå runt i en enorm overall. Men tyvärr var det tvunget för detta var den minsta av de "stora" overallerna, hade han haft en mindre storlek hade det varit en bebisoverall som inte tål vatten och grejjer lika bra :P Men jaaa. Nu slipper jag iaf köpa overall. däremot ska det inhandlas höst och vinterskor. Sen ska jag se om vi hittar fuskpolon annars får jag köpa en ny sån. nya underställ är ett måste också, fleeceseten från förra året tror jag funkar fortfarande :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0