Usch och Fy!

Var ändå hyffsat taggad att sätta igång med pluggandet idag när jag kom hem. Insåg dock ganska fort att jag har feber så jag skiter i det idag. Ska snart ned och hämta min plutt och idag kommer min mamma också :) Det finns väl inte så mycket mer att säga ändå. Eller jo, är ganska stolt över Charlie. Det är en sak att kunna "kopiera" det som jag säger, han härmar ofta. Och igår sa jag ju att "imorgon kommer mormor". Sen frågade jag någon timme senare; "Vem kommer imorgon?", då tänkte han en stund innan han sa att det var mormor som skulle komma. Då visar han ju att han förstår det jag säger. Ja det är sånt jag är stolt över. Och hans självförtoende älskar jag! Ger man honom en komplimang så är svaret: "Jaaaa!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0