Jahapp

Idag var jag och Charlie hemma och vilade oss hela dagen. Var egentligen en föreläsning men det kändes bättre att vila idag eftersom vi har obligatorisk redovisning imorgon, vill inte vara värre då liksom. Men imorgon blire som vanligt igen, men fredag blir nog ledig skulle jag tänka mig. Får hoppas P kommer o hämtar Charlie hyffsat tidigt för ska ju på Dia psalma o grejjer :) Det spörs väl helt enkelt :)

Lördag eller söndag ska jag tömma datorn för på måndag kommer min mamma o köper den. Bra att den får komma till ett nytt hem, där någon använder den :) Dumt att den bara står här o samlar damm ju :) Har inte startat den på tre månader så lär nog inte sakna den :D Det skrivbordet ska då sen bli min scrapbookingplats, då behöver jag inte plocka undan varje gång mer än att plocka bort saxen och skärmaskinen så Charlie inte skadar sig :) Blir kanon det :) Men nu blir det att sova tror jag, så jag orkar med morgondagen :)

Kommentarer
Postat av: sandra nensen

sv. Tack för tipset :) hon har semper nu men får ta och testa nan nästa gång :)

2011-10-13 @ 19:00:57
URL: http://sandranensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0