Drömmen om ett barn

Usch vad farligt det är att se på program om Barn. Trodde ändå drömmen om ett barn skulle vara "lätt" att se på eftersom jag inte sitter i den sitsen själv. Jag är ganska säker på att jag kan få barn ;) Iofs kan ju träffa en kille som kanske inte kan få barn, men ja iaf. Men det är lika jobbigt iaf :P Vill ha en bebis till ;D Fast inte nu. Jag vill verkligen INTE vara den som har två barn med två olika pappor och inte lever med någon av dem. Iaf inte vid 22 års ålder. Det är väl en grejj om man är typ 30 eller nått. Men ja...

Men om några år ska jag minsan ha en bebis till :D Helst två, men det kan man inte bestämma :D Ska väl vara nöjd om jag får ett barn till, man vet ju aldrig vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0