Bra helg

Jag har haft en kanonhelg, i fredags var jag ju ute men lördag och söndag har jag varit själv, det har varit välbehövligt. Har sorterat tankarna och efter goda råd från Storasyster igår så känns det ännu bättre. Det blir bara bättre nu helt enkelt. Sluta gräva ned mig och istället vara glad :)

Det enda är väl att idag har jag saknat Någon. Någon att hålla om till en bra film, Någon att vara kär i. Kanske finns denna Någon redan, jag vet inte ännu. Jag får inget grepp och jag tänker inte kasta mig in i något, men det finns en som skulle kunna vara denna Någon, en som jag kan få starka känslor för. Men som sagt, jag tar det väldigt långsamt, mest för min egen del. Jag har alltid sprugit in i allt, nu kan det vara smart att skynda långsamt. Babysteps inte fastforward.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0