Sjuk pysslig bebis ;)

Charlie är lik mig, han tycker om att pyssla ;) Så han kom med tejprullen i högsta hugg. För att inte få tejp överallt letade jag snabbt fram ett papper. Gav Charlie en tejpbit, han fäste den på pappret på sitt eget lilla sätt. Fick en ny tejpbit osv ;) Det blev jättefint, blev som små tejpbollar över hela pappret. Charlie verkar dock inte nöjd för nu ska han riva bort alla tejpbitar :P
Påminn mig om att jag ska köpa honomklistermärken!

Igår, innan vi visste att han var sjuk, var vi på kalas hos Charlies yngsta (än så länge iaf) kusin som fyllde ett år. Vi hade laddat upp med leksaker att ha med till Charlie. Det spelade inte så stor roll med tanke på att han bara ville leka med sin kusins leksaker. T. ex så fick hon ju ett superfint färgglatt pussel som hon knappt själv fick lägga :P Sen fick hon ju en lära-gå-bil också, och den var ju rosa med dansande prinsessor så det var ju väldigt intressant för så ser ju inte hans ut ;)

Lite glad blev jag allt när en av gästerna är barnläkare och sa att hon blev imponerad av hur bra Charlie pusslade :) Men han älskar ju att pyssla så han har ju tränat ;)

Vi har äntligen kommit på ett bra botemedel mot Charlies hals. Milt te (grönt), med honung och mjölk. Funkar bättre än Mollipec :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0