Scrappat!

Igår kväll satte jag mig ju ganska direkt och gjorde skylten till Charlies rum och en LO (layout) om min bal (bara för att). Idag kom jag på att jag behövde göra ett födelsedagskort till en liten kille vi ska till nästnästa helg ;) Sen nu kom jag på att det är ju ännu en lite större kille som fyller i Mars så honom har jag också gjort kort till nu. :) Så jag har scrappat tre gånger på ett dygn :)

Tycker det är svårt att veta när man ska sluta :P Hitills har det gått an, men det blir lätt lite för mycket. Men det ordnar sig nog :) Ganska snart kommer jag vara tvungen att köpa nya dekorationer ;) Faktiskt, det jag använder mest av är gratispaketet jag fick ;) Funderar på att gå med i någon klubb som skickar hem kit varje månad. Då blir det färgkordinerat och så... Men samtidigt, jag vill väl välja papper och så själv...

Kort kommer någon annan dag :) På korten kan jag ju inte lägga upp innan de har getts bort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0