Rökfri!

Jag är rökfri! Jag har varit det ganska länge nu (tror vi slutade i slutet av november). Men nu känner jag mig verkligen RÖKFRI! Jag har absolut inget sug, den ni! Det är såååå underbart! Jag älskar mitt nya rökfria liv. Nu förkortar jag inte mitt liv, det gör att jag kanske hinner träffa (och eventuellt vara tillräckligt prigg för att leka med) min barnbarnsbarn! Nu vet jag ju inte ens om jag får barnbarn och barnbarnsbarn, men chansen är ju betydligt större att jag får träffa dem nu när jag är rökfri ;)
Dessutom är jag en bättre förebild för min son nu. Det är också ganska skönt. Och det var min motivering. "Jag gör det för Charlie" var det jag tänkte varje gång jag var röksugen. När jag tänker på det blir jag jävligt stolt över mig själv. Jag klarade det! Men jag är mer stolt över Peter, för han har också klarat det. Han har haft det svårare än mig, men vi gjorde det som ett team och ingen ville försvåra för den andre. Däremot finns det ju de människor som försökt sluta och misslyckats som försökt försvåra för oss. T. ex genom att blåsa rök på en osv. Men det är bara patetiskt.
Nej jag ville bara älska mig själv några minuter!

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

De är töppenbra gjort av er båda ! :D

2011-03-09 @ 21:10:01
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0