Oj

Har som sagt varit hemma med en febrig Charlie idag. När han blir sjuk blir han som en bebis igen, han ska ligga i knät osv. Det tycker jag är mysigt, det är ju inte lång tid till det fungerar så. Och han är ju inte så jättegosig annars så ja, det är bra tycker jag :)
Men sen när han piggnade till skulle han bli jätteduktig tyckte han. Dels gjorde han ju pysslet med tejpen som jag redan berättat om, och det kanske inte är så speciellt för någon annan, men för mig är det det. Men sen fick han saft och han visste precis var han skulle få påfyllning, dvs kylskåpet. Sen när vi åt mat så gick han med sin tallrik till slasken! Min lilla bebis som plockar av bordet efter sig. Då fick jag nästan tårar i ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0