Hejdå

Jag kommer lägga ned bloggen, den fyller inget direkt syfte, det vore bättre för mig med en privat pappersdagbok. Bloggen finns kvar ett tag för att jag ska kolla igenom om det är något jag ska spara ned. T. ex vill jag gärna ha kvar förlossningsberättelsen.
Däremot kommer jag starta en helt ny pysselblogg där jag visar vad jag gjort osv. Men "idag har jag..." är det slut med.
Kram
Edit: Detta är mitt egna beslut och jag är nöjd. Scrapbloggen kommer senare att finnas på blogspot, LÄNK men jag har inte lagt upp ngt än.

Kommentarer
Postat av: Baso

Se på fan. Ja hoppas du är nöjd med beslutet själv så du inte blivit tvingad att ta det :) Får uppdatera med ny länk om du inte kör på samma adress!

2011-03-16 @ 08:47:29
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0