Happ...

Charlies feber är tillbaka, inte mycket på termometern men däremot på allmäntillståndet. Det är nästan så att jag, som aldrig oroar mig nästan, blir orolig. Men ja, han leker ibland också så han mår nog bra. Men han äter inte några mängder, men det är väl vätskan som är det viktigaste och det går ned :) Nu är det bara viktigt att han blir kry till på torsdag för då lämnar vi Värmland för Norrland och det blir lite svårt med en sjuk Charlie. Eller ja, det blir inte alls med en sjuk Charlie, vi kan ju inte smitta kusinvitamin.
Ikväll blir det att scrappa lite, jag har hittat två tävlingar som jag vill vara med i :-) Och jag har snart en önskelista på flera meter ;) Men det viktigaste nu är;
* Mer enfärgade papper (cardstock)
* fler mönstrade papper
* Dubbelhäftande tejp
* Blompunch (från Nellie Snellsen eller vad det hette)
Sen finns det ju alltid småsaker som vore bra att ha ;) Skärmaskin står inte med för det har jag redan blivit lovad av Peter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0