Dagen!

Vi började dagen med att gå upp (som man ofta gör). Eftersom det inte var mörkt tänkte man ju "åh, sovmorgon, så härligt". Nu var det inte riktigt sovmorgon, klockan var sju. Vi åt frukost osv. Jag badade och sen gjorde vi oss i ordning för att gå till stan. Vi var där straxt efter tio. Vi började med BR leksaker, eftersom vi var på jakt efter två presenter till små barn :) Vi hittade till tjejen men inte till killen tyvärr. Så vi fortsatte mot väskaffären i Duvan för att kolla lite på resväska. Tyvärr verkar det som att en väska kommer sno ganska många kilon av min tillåtna vikt ;P
Sen fortsatte vi mot Claes Ohlsson och där hittade vi ett två pack med ritleksaker. Sånna med magneter i. Bra till bilresan som blir nästa helg. För det var en liten och en stor, den lilla blir perfekt till resan :-)

På Panduro sen fick jag lite leksaker ;) Jag fick en självläkande skärmatta med hobbykniv, tre hörnstansar (som ger mjuka istället för hårda hörn) och sen en liten sax som ger lite mer precisa klipp :D

Sen var det dags för lunch innan vi började gå mot Barnens hus. Det blev väl en halvtimmes prommis! Där hittade vi äntligen en bra present och vi hittade även två småbilar till Charlie :-) Sen tog vi bussen hem :-)
Nu har vi haft fikagäster, ätit mat och snart är det mello!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0