Studenttider

Det är meningen att man ska bli nostalgisk i studenttider. Jag blir det av andra orsaker än av studenten. Jag måste liksom räkna för att komma på hur många år sedan det var. Mycket har hänt på tre år. Jag har börjat läsa på universitetet, jag har 1½ år kvar innan jag är lärare. Jag har hunnit med att vara mammaledig i ett år samt dessutom då blivit mamma till världens underbaraste pojke (som förövrigt försöker härma "jag älskar dig").
Tänkte därför göra en nostagitripp. Ett urval av de kort jag publicerat här på Charlie:
Charlie
Charlie en dag gammal i morbror famn. Mormor tog kortet
Charlie i sin babysitter. Äntligen lite lugn och ro ;)
Charlie och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0