Som om det inte räckte...

Nu är det snart sommarlov intalar jag mig. Men så heter det inte riktigt. Jag ska läsa två distanskurser på halvfart, vilket blir heltidsstudier. Har kollar litteraturlistan, det är nästan fler böcker än jag läst under två år på Kau. Som om det inte vore NOG har jag ju varit otroligt hurtig och sagt att Charlie ska vara LEDIG hela sommaren! Så det ni!

Därför tänkte jag vara otroligt förutseende och gå och låna massa litteratur nu. Finns det någon gräns på hur många böcker man får låna? Jag menar, jag ska ha typ 8-10 böcker bara OM Astrid Lindgren, sen ska jag ha ett par AV hennes böcker också ;) Samt en massa litteratur om Barnlitteratur! Tror ni det går någon nöd på mig i sommar? Nej men vad bra att det sammanfaller med att jag inte kan sova, då kan jag effektivisera lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0