Mariebergsskogen

Idag var Peter, Charlie och jag till Mariebergsskogen. Vi började med att gå runt i lillskogen, det är där alla djur finns :) Vi tittade på massa olika djur, Charlie klappade en get i klapphagen, men helst av allt ville han klappa en kanin, men de hoppade iväg allt för fort ;) Men klapphagen var bra för då fann inte stängsel på samma sätt så han såg bra :D
Sen lekte vi lite i lekparken innan vi köpte glass. Sen köpte vi biljetter till tåget som går runt maribergsskogen och medan vi väntade på det så lekte vi i en annan lekpark. Charlie tyckte det var jättekul att gunga!

När vi åkte tåget var det nog jag som hade roligast, men så är det ibland ;P Jag tyckte det var intressant att se hur stort det är, Peter tyckte det var intressant att höra om husen och Charlie tyckte det var kul att vinka ;) alla har vi olika nöjen i livet!

Det var denna dagen det. Eller ja, sen väntade ju städning och sånna saker på oss hemma, men det vill ni knappast läsa om. Däremot sparade jag biljetterna från tågresan och Peter tog kort så jag kan scrappa om det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0