Love

Du är till häften mina gener och jag är en av dina förebilder. Det mesta du lärt dig har jag och din pappa haft ett finger med i. Du säger väldigt ofta "OJ!", precis som jag. Det finns saker som du är tidigare än andra med, på samma sätt som det finns saker som du är senare än andra på. Men om du så fortfarande inte kunde gå eller tugga skulle jag vara stolt över dig. Och det är en glädje att vara just det, stolt över att du kan gå i trappor, stolt över att du försöker härma när jag säger "jag älskar dis". Stolt när du säger klocka, vatten eller Mamlin (Malin). Oavsett vad du gör är jag stolt, men vid vissa tillfällen SPRICKER jag :) Ett par gånger om dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0