Hur är det?

Alla frågar hur det är med mig, det kan jag tyvärr inte svara på. Jag vet inte hur det är, jag vet inte hur det blir. Just nu är det "bra". En känsla av "åh jag får göra som jag vill" infinner sig när jag kollar på heminredning. Äntligen kan jag köra på min "vitt och björk"linje i möbler. Jag behöver inte fråga någon om en lampskärm.
Men om några veckor när jag sitter i min (första) helt egna lägenhet ensam vet jag inte hur jag känner. Då kommer jag kanske sakna den bruna tv-bänken och någon som håller om mig i soffan. Så jag vet inte hur det är. Det känns bra nu, jag håller ingen mask uppe, det känns bra. Men fråga mig igen om några veckor och ni kan få ett annat svar.

Kommentarer
Postat av: Giia

Jag vet att du är stark Malin! Det går bra! Gör det inte det, så är det bara att ringa. Jag har komp så det räcker till resten av året! :)

2011-06-21 @ 22:07:58
URL: http://idagabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0