En suck av lättnad...

Var och tittade på en lägenhet idag på Gruv(o)lyckan och ska imorgon ringa och säga att jag vill ha den. Det skulle mycket till för att jag skulle tacka nej, och när den var i så bra skick som den var så blev jag överlycklig! Nu släppte en sten från mina axlar. Även om Peter och jag är vänner så vill jag ju flytta. Sen blir det toppenbra tajming. Jag flyttar den 8:e (eller vad det nu är för datum lördagen den helgen) och efter det åker Peter och Charlie iväg på semester så jag har minst en vecka på mig att komma iordning innan Charlie kommer. Då får han se sitt rum första gången på rätt sätt! Dessutom hittade jag ju massa saker med bilar så det blir jättefint! :)
Midsommar tar Peter Charlie och jag åker till Örebro för att träffa min kära Ida som jag träffar på tok för sällan. Men nu när jag insåg hur billigt det är att åka så kommer jag komma fler gånger!

Kommentarer
Postat av: Lilli

(o) ?

2011-06-22 @ 13:18:35
URL: http://curiousme.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 18:23:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0