Yeah!

Snart kommer bästa Sanna och tölar lite grann, ho kommer även få stå ut me att jag gör mig iording för ikväll blire förfest här :D Sen ut och prataja lite, måste ju försöka göra allt det där jag inte kan när jag har Charlie. Det är bara skönt att vara barnledig om man är sysselsatt annars är det en marddröm :P Just nu saknar jag honom så förbannat mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till :P Så då omger jag mig med andra underbara människor :)
Ett och ett halvt år kvar av skolan, sen hoppas vi på jobb så jag och min plutt ska kunna åka på semester och grejjer :) Tänk er en vecka på kanarieöarna! Det ser jag fram emot :) Bara bada och leka :D Men nästa sommar ska vi nog komma iväg på något även om det bara är inom Sveriges gränser :) Får spara lite pengar först bara :D Det går nog iofs ingen nöd på Charlie, tror han hade jättekul på sin semester hemma hos kusinerna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0