Tomt

Usch det är så tomt i den här lägenheten, och då menar jag inte möbelmässigt (även om några mer möbler skulle gå in, t. ex en säng). Nu är det extra tomt när inte ens Charlie är här. Tvn och musik på ständigt för att slippa lyssna på tystnaden. Jag saknar liv och stojj. När Charlie är hemma så är det skönt när det blir tyst efter 19, men nu, när det varit tyst i flera timmar är det inte lika skönt. Men jag vänjer mig antar jag. Det kommer inte komma någon genom dörren och berätta om sin dag för att sen sätta sig bredvid i soffan och spela TV-spel. Ingen som klagar över diskberget och ingen som kommer sucka över hur mkt skit jag har på vardagsrumsbordet.
Därför håller jag mig så sysselsatt som möjligt, vill inte vara själv, vill ha ljud och liv omkring mig.
Jag har aldrig bott själv tidigare i mitt liv, det är en nyttig erfarenhet, men jävlar vad tyst det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0