Lars Winnerbäck, Miss Li - Om du lämnade mig nu

Helt underbar låt, känns aktuell på något sätt. Iofs, Lars Winnerbäck är alltid aktuell, men ja...

Känns skitknepigt, jag har snart varit singel i två månader, det var ju ett tag sedan sist. Det gör inte så ont, vet inte om jag bearbetat allt eller om det kommer senare, men just nu går det bra. Men det är ganska ensamt. Men snart är ju hösten här och då har jag Charlie större delen av tiden och skola att sysselsätta mig med så då ska det bli toppen tror jag.


Imorgon kommer M och P som jag träffade på resan till Polen, blir toppen :D Sen ska vi göra stan osäker såklart, måste ju ta igen lite tid jag suttit hemma :) Men oroa er inte, jag tar hand om mig :D Synd att Tempel har sommarstäng, hade ju velat dansa lite ;P


Köpt biljett för att se Dia Psalma den 14:e oktober också, blir toppen. Deras sista turne tydligen så då måste jag gå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0