Hmm.

Juli är alltid en delad månad för mig. Sommar är kul. Det finns vissa födelsedagar som man vill fira.
Sen finns det någon som skulle fyllt år. Om jag inte tänker fel skulle han bli 30 den här månaden. Kanske skulle han ha haft fru och barn. Åtminstonde skulle han vara en av de underbaraste personerna som går på denna jord. Nu går han inte längre, men han är fortfarande underbar. Jag vägrar säga "var", för han finns. Han finns i våra minnen och det finns någon som fått kontakt med honom på en seans.
Det är min älskade bror jag pratar om. Han hann inte ens fylla femton, han dog två dagar innan. Jag minns fortfarande dagen jag fick reda på det. Men jag försöker alltid se det positiva. Jag var sju år gammal, vilket innebar att jag fick sju år med honom, och många underbara minnen. Jag försöker glädjas åt det istället för att sörja det jag inte fick.
Men ja, juli är både rolig och tråkig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm och jag minns med... för det hände på min födelsedag har jag för mig. Fortfarande är det svårt att förstå. Att förlora ett syskon måste vara som att en pusselbit fattas hela tiden...

Kram

2011-07-23 @ 13:38:47
Postat av: Åsa

Var jag som skrev inlägget, glömde skriva in min länk ....

2011-07-23 @ 13:39:43
URL: http://angelroom74.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0