Fördelar med gruvlyckan

Fördelar med Gruvlyckan är bageriet som säljer en påse med gårdagens bröd för 40 kr. Tjoho! Jag plockade så mycket jag förmådde och skulle nog fått betalat 100 spänn för det i affären. Och då fabriksbakat istället :P Så jag är nöjd. Enligt Anna var min påse halvfull men jag vågade inte ta mer :$ Hade nog fått ner två påsar till. För gårdagens bröd ligger förpackat i småpåsar och sen får man välja de man vill ha och lägga i en stor påse :) Underbart :) Vi har redan delat på en fralla, mer orkade vi inte efter att Charlie haft tömning av Annas fruktskål :P Sen slocknade han så det blir väl lunch när han vaknar :P Är så ordentlig att jag lagar så gårdagens mat räcker till dagens lunch, underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0