En helt vanlig dag...

En helt vanlig dag är att jag vaknar otroligt sent för jag somnat otroligt sent. Låg vaken och kunde inte somna. Blir så ibland, har mina perioder då jag sover askasst. Hinner knappt upp innan jag börjar gå mot Biltema, står där som ett förvirrat fån, hittar tillslut det jag ska ha och går in på leksaksaffären. Köpte ett lektält till Charlie som jag redan berättat om. Går hem igen, skulle egentligen gått in på plantan men jag struntade i det.

Väl hemma är det dags att tvätta, medan jag väntar på att maskinen ska bli färdig så dammsuger jag och monterar ihop Charlies expedithylla. Går ned till tvättstugan igen, torktumlar tvätten (för jag vet inte hur jag kommer in i torkrummet...) och sen upp igen :) Nu bara slappar jag, ska snart äta mat innan jag ska hämta tvätten! Tjoho!

Och nej, det är ingen vanlig dag. Jag gör sällan så mycket på en och samma dag. Just det ja, satte ju upp Charlies lampa också, så nu är rummet komplett sånär på att han ska få en bilmatta någon dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0