Dagen!

Charlie kom vid 11 idag, han fick öppna sitt paket (tältet) och P hjälpte mig att montera ihop det :) Sen lekte han en massa medan P och jag tog en kopp kaffe. Sen kom Anna och Lukas :) Lukas och Charlie lekte medan jag gjorde lunch och sen gick vi till Pekås.

Anna och Lukas hade lite bråttom hem så jag och Charlie handlade lite själva innan vi tog bussen hem. Hann i princip bara hem och in med varorna innan Anna ville ha barnvakt. Funderade på hur det skulle gå när Charlie sov men Lukas var en ängel! Han såg på barnkanalen och ritade lite. Sen hade jag plockat ut vissa leksaker som han fick leka med så det gjorde han :) Sen vaknade Charlie så de lekte medan jag diskade. Sen ville Charlie också måla så då fick de måla igen.


Fast sen ville de ut och jag fasade lite för hur det skulle fungera när det enda jag hade var EN trehjuling och Lukas hade en boll med sig, men det fungerade utmärkt. Charlie delade gärna med sig av din cykel och ville hellre gunga. Så det var bara att gunga på Charlie medan jag följde Lukas med blicken.


Sen fick de gå in igen för det var dags att börja med maten. Och de lekte så snällt så :) Sen åt vi och ganska direkt efter blev Lukas hämtad :D Nemas problemas, det var lättare att ha båda än bara Charlie :D Sen slappade vi lite i soffan innan det var dags för Charlie att lägga sig :D Det tog lite tid, men det var inte jobbigt. Jag la mig bredvid och läste halva Bamse och lilla åsnan och sa godnatt. Han var fortfarande vaken men det var som att han låg och tänkte. Han låg nog vaken i en kvart innan han somnade men han sa inte ett ljud. Nu sover han på riktigt. Helt otroligt hur bra han klarar allt det här, jag förstår inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0