Dagen so far...

Frågade Charlie om han ville till Mariebergsskogen idag men det ville han tydligen inte :O Men 4H-gården gick bra minsan! Så dit gick vi och tittade på alla djur. Vi såg hästar, minigrisar, höns, ankor och getter :) Sen gick vi till Bergvik och shoppade lite :)

Charlie fick en t-shirt, en lila skjorta och ett par röda mjukisshorts på P.o.ps rea. Han ville ha ett par andra shorts men där sa jag stopp, de var typ rutiga i fula färger :P Jag fick ett par jeansshorts som satt perfekt för 50 kr, två BH:ar, två sjalar, ett par örhängen och tre par strumpor. Köpte även lite kläder igår så nu ska jag klara mig ett tag. För igår blev det två leggings, en tjocktröja från Gina, en t-shirt och en klänning från H&M.


Charlie har idag valt att hoppa över middagsvilan så han är jätterolig nu :P Jag loooooovar :P Han är dessutom så pappasjuk det går att bli. Vore det inte så att Peter är upptagen skulle jag åka dit med Charlie på en gång, inte för att jag vill bli av med honom utan för att han är så pappasjuk. Men han ska ju dit imorgon så det ordnar sig nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0