Inköpslista

Nu har jag gjort en inköpslista över vad vi behöver den dagen Charlie byter säng (typ säng, madrass, nytt täcke, kudde, påslakan osv). Så nu finns den! Får se om vi får råd den här månaden. Eftersom han försöker ibland att klättra ur så vore det skönt. Till nästa barn ska jag ha en spjälsäng man kan ta bort sidan på! Så kan man ju börja försiktigt :-)
Jag tror jag har visat bild på tidigare vad Charlie ska ha för säng, det är en blå;
Jag har fastnat för den! Så det blir den. Fint med lite färg. Sen hittade jag flera påslakan set som passar bra i den sängen :)

Kommentarer
Postat av: Baso

Stackare. Den dagen du byter får du att göra :D

2011-01-26 @ 11:27:04
URL: http://baso.nu
Postat av: J

Hej.

ett tips som jag önskar vi tänkt på är att inte köpa en barnsäng! köp en vanlig medram som ni han köpa ett sidoskydd till.

Vi har en äg, liknande den här fast vit med en lång ram på ena sidan (ni ser den säkert på ikea)

Jag får nätt o jämt plats i den när vi läser godnattsaga och sambon ligger krokig.

Inte det minsta bekvämt om man somnar.

2011-01-26 @ 11:45:20
URL: http://curiousme.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0