Hur?

Hur kan en så liten pojke bli så stor? Nu har det gått upp för mig att han är ingen liten bebis längre. Han är en 18 månaders pojk med en egen personlighet. Han är allt så go om dagarna. På kylskåpet sitter det lite bilder, det finns bild på alla hans fyra kusiner och även en på min lillasyster. Och flera gånger om dagen kommer han och pekar på dom och säger: "där". Jag gissar att han undrar vem det är, så vi står där och svarar :P Så jag har kommit på nu. På Claes Ohlson finns det självlaminerande plast. Om man skulle ta och skriva ut bilder på släkten, plasta in och göra en bok till honom. Så han har ett eget fotoalbum med farmor, farfar, mormor, morfar, kusiner osv.

Eller så finns det ju lite enklare, att man köper en fotoficka (finns ju med plats för mååånga kort) som man sätter upp i hans rum med bilder i. Hmm, får se hur vi gör.

Nu ligger han och sover plutten. Och ikväll ska Peter och jag på bio, änglagård 3 blir det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0