Dåligt uppdaterat

Jaa, jag har fastnat i bröllopsträsket så jag har inte uppdaterat så mkt ;) Sen har systeryster varit här, egentligen skulle hon bara vara här en natt, men eftersom det var sånt busväder igår ville vi inte chansa att ta bilen (det är ändå en bra bit för att lämna av henne). Så hon åkte hem idag.

Idag har Peter och jag rensat på kontoret. Detta för att få in skrivaren vi köpt. Det är något som jag behövt länge och som jag behöver ännu mer nu när vi har ett bröllop att planera. T. ex så ska jag ju skriva ut festhäften och grejjer. Det blir grymt mkt billigare med egen skrivare än att lämna iväg till tryckeri (och jag handskriver inte 50 festhäften ;) ).

Som alltid så blev skrivaren en kompromiss. Peter ville ha en canon. Jag ville ha dubbelsidig utskrift (bättre för plånboken och lättare när jag ska skriva ut festhäftena). Peter ville ha trådlöst (för han hatar kablar helt enkelt). Så det blev en Canon Pixma MG5250.



Detta kommer bli min nya bästa vän (student som jag är). Det enda tråkiga just nu är att jag inte behöver skriva ut ngt :P Men det kommer :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0