Dagen

Idag skulle Peter fixa med bilen så jag och Charlie spanade in rean på Ikea (konstigt att vi åker dit, eller hur?). Charlie sov lunch när vi kom dit så jag kunde strosa i lugn och ro. En av sakerna vi skulle ha var en tidskriftssamlare till Charlies teckningar. Då kände jag mig otroligt kreativ så jag köpte dessa;
Så tänkte jag att den som Charlies teckningar skulle vara i kunde han måla. Så det gjorde vi :) Lite roligare så tänkte jag :D
Sen köpte jag bara lite småtjaffs. Sen till Ica och köpa badkritorna jag funderat på i typ en vecka ;) Charlie fick även en drömmarnas trädgård film som han fick se på när jag gjorde maten :) Efter maten fick han som sagt rita sin "mapp" innan han fick bada med sina nya badkritor. Just de jag köpte tror jag är roligast för Charlie för då var det med skumfigurer man satte på badkaret man kunde måla på. Han fattade inte att han kunde måla på sig själv eller badkaret. Han satt i badet till vattnet var kallt och då fick vi tvinga upp honom ;)
Sen kom Peter hem. Och nu sover Charlie. Imorgon får vi finbesök av en f.d klasskamrat till mig och hennes lilla pojke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0