Dagen!

Min klocka ringer klockan sex. Snabbt som attans så snoozar jag eftersom Charlie ligger inne i stora sängen och jag ville inte att han skulle vakna. Lyckas tillslut slita mig upp. Jag var så trött att jag började fundera på om jag verkligen behövde gå till skolan osv ;) Men tillslut orkade jag mig upp, satte på kaffe, drack kaffe osv. Sen ska jag väcka Charlie. Och han var inte sig själv. Han skrek och vägrade vakna. Han somnade om och det gick inte att få honom att gå upp. Och sån kunde jag ju inte lämna honom till förskolan. Så ja, vi blev hemma. Då var jag lite grinig över att jag slitit upp mig själv ;-)
Sen gjorde vi inte så mycket fram till lunch. Sen när Charlie sov diskade jag och efter han vaknat gick vi till Ica för att hämta ut paketet jag beställt. Köpte även lite grejjer till middan och "godis" i form av vindruvor ;-)
Nu inväntar vi Peter. Ätit har vi redan gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0