Året som varit

Ja la ned att skriva månad för månad för man glömmer så lätt.
2010 var året då Charlie lärde sig det mesta han kan idag. Han oroade oss (mig) när han inte vände sig när andra bebisar kunde osv. Men tillslut kom det, han vände sig, satte sig, ålade osv. Allt kom med en jäkla fart.
Charlie lärde sig att gå och springa. Det förstnämnda gör han inte så mycket ;-)
Peter och jag börjar planera bröllop som går av stapeln 2011, det vill säga DET HÄR ÅRET!!!!!!!!!!
Vi flyttade till en större lägenhet med bättre placering :) Charlie har börjat på en underbar förskola. Hoppas vi aldrig behöver byta därifrån för jag märker att han gillar förskollärarna och de gillar honom och sitt jobb. Det är en skön stämning inne på den avdelningen. Nej som sagt, jag älskar den avdelningen och vill aldrig sluta.
Jag har börjat skolan igen. Efter mycket ångest över att ingen skulle tycka om mig osv så gick det superbra. Jag tror jag hittat några vänner för livet, utan tvekan!
Charlie har lärt sig prata, nej är ett bra ord tycker han.
Men en av de viktigaste sakerna som hände det här året var att Peter fick jobb. Det förändrade allt.
Mycket har hänt 2010 och jag har nu lika stora om inte större förhoppningar på 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0