And then what?

Ibland när jag gör vissa saker blir jag besatt. Eller ja, typ. Just nu har jag bara tänkt på bröllopet, HELA tiden. Nu finns inte mycket kvar att göra just i dag. Det mesta som är kvar är shopping. Så vad ska jag göra då? Kursen är avslutad, den nya kursen är inte påbörjad, litteraturen som jag har vet jag inte vart jag ska börja med. Herregud, jag vet inte ens om den ska användas!
Då beställde jag istället smink. Då gick jag ju helt upp i det! Var det verkligen ett bra märke? Är andra nöjda? Oh nej, vissa är nöjda och vissa inte. Vem är jag? Den nöjda eller den missnöjda? Osv. Och vad är det att oroa sig för? 300 kr kostade det, jag äter godis för mer varje månad så det är inga stora summor.
Så vad ska jag gå upp i nu? Tur kursen börjar på måndag, hoppas vi får veta mer om arbetet vi ska skriva så man kan komma igång. Vi ska skriva ett arbete om en stad, kommun eller stadsdel och i arbetet beskriva staden (eller vad man nu valde) utifrån SOämnena. Alltså få med religion, historia, geografi och samhällskunskap. Tror jag ska välja boda. Speciellt eftersom jag har en hel jäkla bok om byn ;-) Som egentligen är mammas. :-) Boken alltså, inte byn :P Sen är boda bya lag nog sammarbetsvilliga så om man undrar om något kan de nog hjälpa en :-)
Nej nu ska jag (försöka) slappna av. Njuta av stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0