Aftonbladets artikel om SD

Aftonbladet har gjort en artikel om SD nu, eller ja, det är ju 7 olika minst. HÄR kan du läsa den.
Jag ska inte gräva allt för långt in i det här, men jag tycker artikelserien verkar välarbetad och jag känner att jag kan lita på faktan. När jag läser det så blir det precis som när Åkersson valde att resa sig i kyrkan, hur tänkte dem?
När man blir ett stort parti (för tyvärr är de ju stora) så blir man granskade. Speciellt om man är omtalade på det sättet som SD är. Då borde man kanske inte ljuga. Man kanske inte borde säga att SD verkligen inte var rasistiskt 1995 när Åkersson kom i kontakt med det, men sen visar det sig att den som introducerade honom ett år senare håller tal i nazi-uniform.
Nej, läsvärd är serien i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0