Utelek

Idag vaknade vi sådär tidigt igen. Idag tog jag mig i kragen och gick upp, redan runt åtta tiden åt vi frulle :) Sen diskade jag diskberget och fick med Charlie ut. Han fick nöja sig med en sked och en burk det varit potatissallad i, men han är nöjd med det lilla i livet. :) Glömde bort att fråga Peter om sandleksaker, men det kommer på söndag :) Sen gick vi med Grann(a)Anna till netto och sen till Max :) Väl hemma bar jag bara upp sakerna så lekte vi ute igen :) Men sen blev Charlie allt för trött så han fick gå in och sova :) Jag skulle egentligen plugga nu men det är ingen idé, sätter igång så fort han somnat ikväll istället :) Tror att jag ska hinna färdig ändå :) Ska bli skönt med två veckors riktig semester sen, då ska jag försöka ta mig till pappas sommarstuga :D Där tycker Charlie om att vara så det är bra :)

Sen kommer ju verkligheten tillbaka, en helt annan verklighet än den jag är van vid... Det ska nog gå bra det också, krävs bara viss invänjning :)

Nu kommer snart Emelie och Bobo hit, Bobo ska byta mitt tangentbord så jag slipper krångla med det stora :) Toppen det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0