Tillfreds

Just nu är jag tillfreds med livet, tack vare att charlie fick gå på leklandet idag så fick jag tid att plugga så jag är färdig som jag skrev tidigare. Så från och med imorgon har jag två veckors semester, helt underbart :D udda tid att ha det på, men så är det. Får se vad vi hittar på jag och Charlie :D kommer bli toppen, en dag ska vi till pappa iaf :D

Sen är jag snart nöjd med livet i övrigt också, nu när Charlie är hemma känns det mycket bättre, en bit som kommit tillrätta liksom, och nu kan jag ju verkligen fokusera på honom i två veckor. Imorgon ska vi gå lite ärenden, sen är jag hans till 100% :D


Jag ser fram emot att se vart livet bär mig, ännu har jag inte bråttom någonstans, men än ned i säng snart, trött som ett as :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0