saknad

Redan nu börjar jag sakan Charlie lite, han åker till sin pappa idag. Nu är det bara över helgen så det ska nog gå bra, har dessutom inflyttningsfesten imorgon så :) När Charlie åkt ska jag börja städa lite lätt, sen ta ett större ryck imorgon. Jag är en mästare på att stöka till, Charlie är lite lugnare men fortfarande jättebra på att stöka ned, men de som är värst i den här lägenheten är kattkräken ;D Men kör storstäd idag med dammsugning och moppning så tar jag bara dammsugarn på toan och hallen imorgon ;D Kommer ju bli stökigt iaf ;D
Varit och handlat lite inför den idag, hittade en döcool sjal som bara skek mitt namn, svart med rosa dödskallar på :) Sen hitta ja en fin klockring (eller som jag sa; ringklocka) :) Och plastglas, jag tänker fan inte diska en massa på söndag :P Blir nog bra detta ;D Får se hur många som kommer bara :D Nej nu ska jag gå och väcka min prins! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0