regnoväder

ha här i karlsta skiner inte solen kan ja lova. Någonstans bakom molnen finns den nog men jaa... Åska har det varit också, jäkla skiiit ;P
Hade en supertrevlig kväll igår med mina brudar Madde o Nilla :) Hoppas det blir lika trevlig ikväll när vi ska fira att Linnsan fyllt år :) Ska inviga den andra klänningen jag fick av grann(a)Anna :) Den första hade ja igår, supersnygg :) Det är den här med kan ja lova, hon har klädsmak bruden :D
Känns skönt att vara såpass social som jag är på mina barnfria helger, den här helgen har jag dessutom inte ens behövt föreslå saker för folk utan de har velat hitta på saker med mig, det är ännu underbarare :D

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Spank you, spank you ! Allt klär en skönhet vettu ;D

2011-08-27 @ 21:57:28
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0